Poniższe informacje służą osobom chcącym wziąć udział w grach zbiorowych. Jeśli jesteś zainteresowany grą , dołącz do nas, do grupy SKYPE, tam uzyskasz najaktualniejsze informacje, Linku szukaj niżej.
Wpłacić możesz dowolną kwotę, równą lub wyższą od 100 zł.
Ja chcę wygrać w Lotto, ty również, inaczej byś tego nie czytał. Sami wysyłając za drobne sumy nie jesteśmy w stanie zwiększyć sobie szans na wygraną, jednak zwiększając kwotę przeznaczaną na "zapłacenie podatku od marzeń" zwiększamy sobie szansę na taką wygraną. Nie wymagam od nikogo wpłaty, ta decyzja zawsze należy do Ciebie. Obiecuję Tobie że pieniądze które prześlesz mi zostaną przeznaczone na grę wg ustaleń.

Jak dotąd jedyny najlepszy od lat, do zarabiania 0,BTC

niedziela, 22 listopada 2015

Przelewy

Było kilka opcji aby wpłacić pieniądze na moje konto. Została jedna, pozostałe opcje na zapytanie.

Minimalna wpłata 100 zł na grę, maksymalna bez ograniczeń
Przelew wykonaj chociaż jeden dzień wcześniej, tak by banki zdążyły przeksięgować środki, pieniądze muszą być zaksięgowane przeze mnie. Inaczej nie zagrasz w najbliższej grze tylko dopiero w następnej, za około 2 tygodnie.


nr konta w mBank: 89 1140 2004 0000 3202 7406 7216 - w tytule przelewu koniecznie wpisz "WPŁATA NA LOTTO GRUPOWE - TWOJE IMIĘ I NAZWISKO

Zawsze musisz mnie poinformować o dokonanej wpłacie.
Upewnij się że Twoja wpłata dojdzie, przed grą.


Nic się też nie stanie, jeśli wpłacisz większą kwotę. Pieniądze trafiają do depozytu, do którego masz wgląd na zapytanie. W razie definitywnej rezygnacji z gry i żądania zwrotu pieniędzy, pieniądze zwracam do nadawcy w czasie zgodnym z zapisem w Regulaminie.


Po zaksięgowaniu wpłaty, przesyłam Tobie informację o przyjętym przelewie, mogę wysłać pdf wygenerowany przez Bank, gracze akceptują jednak zwykłe potwierdzenie na SKYPE.

Wpłaty mniejsze od 100 zł nie zostaną zwrócone. Zostaną zaksięgowane jako darowizna.
Powyższe dotyczy Wpłat, grać można za niższą kwotę, ale to jest zależne ode mnie.

Możesz też przelać większą kwotę w DEPOZYT na moje konto i dysponować tymi pieniędzmi dowolnie w późniejszym czasie. Pamiętaj jednak że przelane pieniądze nie są w żaden sposób oprocentowane. Ten sposób wybrała większość użytkowników.

Przeczytaj Regulamin

4 komentarze: